Доставка & Оплата

Оформлення замовленнь онлайн на сайті відбувається цілодобово. Опрацьовання замовлеення відбувається протягом доби (не враховуючи вихідні та святкові дні), після чого менеджер обов’язково зв’яжеться з Вами для уточнення деталей. Підтвердження адреси складу транспортної компанії, оплати та термінів доставки.

УВАГА!  При замовленні товару, якого немає на складі, необхідно додатково зачекати його виготовлення. ( Час пошиття: взуття: 7-9 робочих днів, чохол на ключ автомобіля: 5-6 робочих днів, ремінець для годинника: 2-4 робочі дні ) 

ДОСТАВКА

Самовивіз товару з магазину Timotheus. Ви маєте можливість оформити замовлення на нашому сайті та забрати свою покупку в магазині «Timotheus». Забрати своє замовлення Ви можете в робочий час за адресою: вул. Антоновича, 91/14, Київ, 03150

 

Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 – 3 дні.

Увага! Пошив вашого замовлення може зайняти до 9 робочих днів! Обов’язкова передоплата.

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.

Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії«Нова пошта»

В обов’язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Нова пошта».

Важливо! Перед відправкою весь товар перевіряється та страхується на повну вартість. При отриманні відправлення Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії «Нова пошта» в присутності співробітника.

У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і тд.), Необхідно скласти акт невідповідності. Компанія «Нова пошта» відшкодовує завдані збитки, якщо вони були завдані з її вини.

Читайте також про умови отримання відправлень.

Цей метод доставки передбачає доставку замовлення додому кур’єром компанії “Нова Пошта” в містах, де є представництва.

Увага! Обов’язкова передоплата.

Графік доставки:

  • ПН-СБ – день оформлення замовлення не враховується для розрахунку терміну доставки.
  • НД – вихідний.
  • Обласні центри – не пізніш як на 2 день.
  • Районні центри, (селища) – не пізніше ніж на 7 день.

Правила адресної доставки:

  • Перед прибуттям, за 30-60 хвилин, з Одержувачем зв’яжеться кур’єр.
  • Одержувач або його представник може отримати відправлення на адресу доставки протягом дня в будні дні та за спеціальним графіком у вихідні дні.
  • Для отримання відправлення досить мати при собі паспорт громадянина України або закордонний паспорт, а також номер експрес-накладної (ЕН).
  • Одержувач має право оглянути замовлення, дотримуючись Правил огляду відправлень.
  • Не забудьте отримати свій екземпляр ЕН, як підтвердження надання послуги.

При отриманні посилки Вам треба буде оплатити:

  • Вартість замовлення (сума на яку Ви замовили товар + грн. за доставку);
  • Комісію за відправку грошової вартості замовлення відправнику посилки (при накладеному платіж) – це 2% від суми.

Терміни доставки– замовлення передається в відділення «Нова Пошта» в день замовлення або на наступний день після оформлення.

Компанія «Нова Пошта» доставку здійснює на протязі 1-2 робочих днів.

Відразу після відправлення посилки Вам прийде СМС з номером товарно-транспортної накладної, датою прибуття, вартістю доставки та вартістю замовлених товарів.

Важливо! При отриманні від кур’єра, замовлення необхідно обов’язково перевірити, в разі зауважень до товару, відразу ж на місці складається акт претензії.

Доставка заказів за кордон здійснюється державною поштою України “УКРПОШТА” або приватною компанією “НОВАПОШТА ГЛОБАЛ“.

Процес створення закордонних замовлень:

  1. Оформлюєте замовлення через «Кошик» – у пункті «Адреса» оберіть країну отримувача та спосіб доставки (компанія перевезення може бути змінена при відправці – якщо обрана вами компанія не робить доставку у ваш регіон).
  2. Ми збираємо замовлення, зважуємо пакунок та за допомогою сервісу Калькулятор послуг УкрПошти визначаємо вартість доставки.
  3. Ви сплачуєте додатково рахунок за доставку, якщо цей рахунок не був доданий автоматично при оформленні замовлення через «Кошик».
  4. Відправка відбувається після повної оплати замовлення та доставки.
  5. Оплата здійснюється карткою VISA або MasterCard через платіжні системи вказані на сайті.
  6. Ми відправляємо замовлення.
  7. Після відправки ми вам надішлемо трек номер посилки (приклад: RH123456789UA).
  8. Після того, як посилка перетне кордон країни одержувача, її можна відстежити на сайті поштової служби країни призначення.

ОПЛАТА

Оплата готівкою при отриманні товару в магазині на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.

 

Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard.

Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:

Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі «Оплата» вам потрібно вибрати «Оплата картою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов’язково потрібно мати при собі паспорт.

Оплата при отриманні товару від кур’єра або в сервісі доставки «Нова пошта»

Увага! Обов’язкова передоплата.

Ви можете оплатити замовлення післяплатою при виборі способів доставки:

  • Доставка до відділення «Нова пошта»
  • Адресна доставка кур’єром «Нова пошта»

Оплата здійснюється після перевірки складу посилки на відповідність замовлення та товарному чеку виключно в національній валюті.

Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур’єра та оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.

* Додаткова інформація

Зверніть увагу, якщо посилка при отриманні виявилась пошкоджена, відразу повідомляйте на відділенні пошти. Якщо Отримувач не пред’явив претензій при отриманні, то вірогідність компенсації службою доставки мінімальна.

Закрити
Кошик (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.



Валюта
Мова